مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 16:322022-10-04سياسي

کم کاری در حوزه فرهنگ منجر به مواجهه با آسیب های اجتماعی می شود


مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با تاکید بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گفت: باید متوجه بود که هر کجا در حوزه فرهنگ کم کاری شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین نجفی در جلسه کارگروه امور اجتماعی استان زنجان با تاکید بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی اظهار کرد: باید متوجه بود که هر کجا در حوزه فرهنگ کم کاری شود، با آسیب های اجتماعی سر و کار پیدا خواهیم کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه در ساخت و سازها باید به قواعد زیست بهتر هم توجه شود، افزود: چه بسا ساخت و سازهای زیادی که انجام شده و به دنبال خود آسیب های اجتماعی را به وجود آورده است.

وی در ادامه به آمارهای دانش آموزان بازمانده از تحصیل اشاره کرد و گفت: وضعیت این دانش آموزان باید مشخص و راه کارهای حل مشکلات مشخص شود.

نجفی به برگزاری گروه های کاری کارشناسی در امور مختلف در این دفتر با حضور کارشناسان مرتبط اشاره کرد و افزود: با این اقدام زمینه اتخاذ تصمیمات به صورت تخصصی فراهم می شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه هر تصمیمی نیاز به آمار متقن و دقیق دارد، تصریح کرد: به طور مثال آمار متکدیان و یا زبالI گردان شهر زنجان دقیق نیست از این رو اتخاذ تصمیم در این حوزه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم کاری در حوزه فرهنگ منجر به مواجهه با آسیب های اجتماعی می شود

کم کاری در حوزه فرهنگ منجر به مواجهه با آسیب های اجتماعی می شود