مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 16:072022-10-04اجتماعي

نگرانی ها از آلودگی آب ارس به دلیل ریختن پساب


معاون معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نگرانی ها از آلودگی آب ارس به دلیل ریختن پساب، گفت: این نگرانی اصلی مردم و مسئولان است که باید به صورت اصولی حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی ظهر امروز در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان، اداره کل حفاظت محیط زیست را متولی مسأله آلودگی رودخانه های استان دانست و خواستار تشکیل کمیته تخصصی با مسئولیت این اداره کل و سایر دستگاه های ذی ربط از جمله دامپزشکی، آب منطقه ای، جهاد کشاورزی و علوم پزشکی شد.

وی افزود: بحت کیفیت آب برعهده شرکت آب منطقه ای است و این شرکت باید در مورد کیفیت آب رودخانه های استان اعلام نظر کند.

محمدی همچنین جمع بندی و ارائه اقدامات و عملکرد توسط دستگاه های ذیربط را به استانداری جهت اتخاذ تمهیدات و پیگیری های ملی و فراملی لازم درخصوص آلودگی رودخانه ها مورد تأکید قرار داد.

معاون معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نگرانی ها از آلودگی رودخانه آب ارس به دلیل ریختن پساب،  گفت: این نگرانی اصلی مردم و مسئولان است که باید به صورت اصولی حل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر رصد و پایش آلودگی رودخانه ارس، خواستار نصب تجهیزات لازم در این خصوص ظرف دو هفته آت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی ها از آلودگی آب ارس به دلیل ریختن پساب

نگرانی ها از آلودگی آب ارس به دلیل ریختن پساب