مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 16:022022-10-04سياسي

اغتشاشات حاصل عملیات رسانه ای دشمن بود / دولت فکری به حال فضای آشفته مجازی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، اغتشاشات اخیر در کشور که در بستر فضای مجازی طرح ریزی شد خسارت هایی را به دنبال داشت که مهمترین آن اغفال نوجوانان و تهییج و به خیابان کشاندن آنان از طریق فضای مجازی بود.

مهدی کاظمی از فعالان رسانه ای خراسان جنوبی در این باره به خبرنگار فارس گفت: با توجه به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری عده ای بدون توجه و تحقیق و تفحص و پیش از آنکه نتیجه یک حادثه مشخص شود، شروع به اعتراض و اغتشاش کردند که مهمترین خلأ موثر در این رویداد تلخ، بحث دنبال کنند که موفق هم بودند و ما از دشمن عقب ماندیم.

کاظمی به رهایی فضای مجازی اشاره کرد و گفت: و اگر پیش از این طرح صیانت در مجلس رای می آورد، و فضای مجازی مدیریت می شد وضعیت متفاوتی داشتیم و آسیب ها قطعا کمتر بود.

این فعال رسانه ای تبیین موضوع و اتفاقات پیش آمده و برخورد قاطع با اغتشاشگران را خواسته مهم مردم عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری هم در فرمایشاتشان بیان کردند که قوه قضاییه روشنگری و پیگیری کند و عاملان این وضع محاکمه شوند و قطع به یقین این روشنگری و برخورد قاطع با اغتشاشگرانی که بدون سند و پشتوانه صدمات و خسارات زیادی به مردم و اموال عمومی وارد کردند بسیار موثر و بهترین راهکار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشات حاصل عملیات رسانه ای دشمن بود / دولت فکری به حال فضای آشفته مجازی کند

اغتشاشات حاصل عملیات رسانه ای دشمن بود / دولت فکری به حال فضای آشفته مجازی کند