مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 15:522022-10-04سياسي

گام هایی برای مدیریت خشم


احساس خشم یکی از احساساتی است که انسان ها بارها و بارها آن را در زندگی تجربه کرده اند، آیا می دانیم در هنگام به وجود آمدن احساس خشم چه کنیم؟ - خبرگزاری فارس ـ اراک؛ انسان از طریق احساسات خود یعنی شادی، غم، ترس و خشم به اتفاقات پیرامون خود واکنش نشان می دهد، احساسات را نمی توان به خوب یا بد تقسیم بندی کرد چراکه هریک حاوی پیامی از مغز برای ما هستند بنابراین در گنجینه احساسات انسان، هر احساسی نقش منحصر به فردی را ایفا می کند.

آنچه دارای اهمیت است اینست که در ابتدا بتوانیم به در زندگی تجربه کرده اند، برای کنترل خشم، باید احساس خشم را بهتر بشناسیم و به جای سرکوب یا پرخاشگری، آن را مدیریت کنیم تا از آسیب رساندن به خود یا دیگران جلوگیری نماییم.

 باورهای غلطی درباره خشم وجود دارد، برای مثال بیشتر افراد فکر می کنند، خشم را یا باید سرکوب کرد و یا آن را به شدیدترین شکل تخلیه کرد، روانشناسان به شیوه اول رفتار منفعلانه و به شیوه دوم رفتار پرخاشگرانه می گویند که هردوی آنها مخرب و ناسالم محسوب می شوند.

حال سوال اینجاست که اگر هردوی این واکنش ها نامناسب است، در هنگام به وجود آمدن احساس خشم چه کنیم؟ در هنگام به وجود آمدن احساس خشم چه کنیم؟ کارشناس روانشناسی مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این رابطه به خبرنگار فارس در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام هایی برای مدیریت خشم

گام هایی برای مدیریت خشم