مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 15:422022-10-04سياسي

ناگفته هایی از حضور رهبر انقلاب در دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع)


فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به حضور رهبر انقلاب در مراسم دانش آموختگی نیروهای مسلح گفت: مراسم دانش آموختگی در دانشگاه های افسری نیروهای مسلح رفیع ترین قله زندگی هر دانشجو و هر دانشگاه است.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح، صبح دوشنبه (11 مهر) با حضور فرمانده کل قوا در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار شد.

در این مراسم، حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا بیاناتی را درباره نیروهای مسلح و همچنین اغتشاش ها و ناامنی های اخیر ایراد کردند.

  فرمانده کل قوا تاکید کردند که اغتشاش ها و ناامنی ها، طراحی آمریکا و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بود و حقوق بگیران آن ها و برخی از ایرانی های خائن در خارج به آن ها کمک کردند.

    حضرت آیت الله خامنه ای، نیروهای مسلح را از جمله ستون های استحکام ملی خواندند و با تأکید بر ضرورت تقویت این عامل استحکام بخش، خاطرنشان کردند: تقویت نیروهای مسلح برای ایرانِ ما که با دشمنان قلدر و زورگویی همچون آمریکا مواجه است، اهمیت مضاعف دارد و مسئولان نظامی باید با به کارگیرهای راهکارهای نو و روزآمد، هوشمندسازی همه برنامه ها و ابزارها و تجهیزات، تقویت پژوهش های علمی و طراحی بازی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از حضور رهبر انقلاب در دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع)

ناگفته هایی از حضور رهبر انقلاب در دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع)