مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 15:222022-10-04سياسي

فرمانده سپا ه الغدیر: خبرنگاران عمارهای جنگ ترکیبی امروز باشند


فرمانده ارشد سپاه الغدیر با اشاره به نقش اصحاب رسانه در جنگ ترکیبی امروز، گفت: خبرنگاران عمارهای جنگ امروز دشمن علیه ارزش های اسلام ناب محمدی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار حسین زارع کمالی در دومین همایش دیده بان که با همت خوبی عمل نکرده اند لذا امروز باید به خود نهیب بزنیم که چرا جهاد تبیین را به خوبی انجام ندادیم تا امام جامعه، خود وارد میدان شود.

همایش دیده بان صبح فصلی یک بار برگزار می شود سرهنگ علی محمد پارساییان، رییس سازمان این جنگ نرم محسوب می شوند و در همین راستا لازم است جبهه واحدی شکل بگیرد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان یزد تصریح کرد: تدوین برنامه جهت تولید فکر و محتوی و جهاد تبیین از ضروریات کار اصحاب رسانه در شرایط کنونی جامعه است.

پارساییان خاطرنشان کرد: بسیج رسانه علاوه بر برگزاری این همایش، چند هدف مهم دیگر را دنبال می کند که یکی از آنها جذب علاقمندان به این حوزه و تربیت نیروهای طراز انقلاب اسلامی است؛ هر چند که هم اکنون قریب به 95 درصد اصحاب رسانه استان همراستا با اهداف مجموعه بسیج رسانه فعالیت می کنند.

وی با اشاره به برنامه ریزی بسیج رسانه برای برگزاری دوره های آموزشی متنوع و مرتبط با کار خبرنگاری، گفت: سعی داریم کانون امنی را برای فعالیت رسانه ها دراین مجموعه مهیا کنیم و در این مسیر نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپا ه الغدیر: خبرنگاران عمارهای جنگ ترکیبی امروز باشند

فرمانده سپا ه الغدیر: خبرنگاران عمارهای جنگ ترکیبی امروز باشند