مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 15:022022-10-04سياسي

برگزاری دومین همایش رسانه ای دیده بان صبح در یزد/خبرنگاران برتر تجلیل شدند


دومین همایش استانی سازمان بسیج رسانه یزد با عنوان«دیده بان صبح» و با حضور افراد شاخص و فعالیت حوزه رسانه ای استان در یزد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، دومین همایش رسانه ای دیده بان صبح با هدف معرفی و تجلیل خبرنگاران برتر استان با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و رسانه ای استان یزد برگزار شد.

در این همایش 11 نفر از خبرنگاران، سردبیران و عکاسان خبری یزد که از سال گذشته تاکنون اقدامات قابل قبولی در راستای تولید اخبار خوب با رویکرد امیدآفرینی انجام دادند معرفی و تجلیل شدند.

آیت الله سیدمحمد کاظم مدرسی، نایب رییس حوزه های علمیه استان یزد در این همایش رسانه را یک ضرورت برای بشریت خواند و آن را عامل رشد و توسعه انسانها دانست و افزود: پیامبر(ص) آیات وحی را همچون رسانه ای به مومنان انتقال می دانند و از این حیث می توان گفت که امروز رسانه های ما جا پای پیامبر خود گذاشته اند.

وی به نقش رسانه ها در مقابله با جنگ شناختی امروز دشمن علیه کشورمان اشاره و بر تجهیز رسانه ها به تمام تجهیزات و ابزارهای مقابله با دشمن در این جنگ تاکید کرد.

نائب رییس حوزه های علمیه استان در ادامه بر بصیرت افزایی رسانه ها برای مردم در خصوص انواع جنگ های ترکیبی دشمن تاکید کرد و گفت: امروز دشمن با جنگ ادراکی خود، افکار را درگیر خدعه و نیرنگ و معانی مورد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین همایش رسانه ای دیده بان صبح در یزد/خبرنگاران برتر تجلیل شدند

برگزاری دومین همایش رسانه ای دیده بان صبح در یزد/خبرنگاران برتر تجلیل شدند