مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 14:522022-10-04سياسي

رد وزیر پیشنهادی کار؛ دولت مردمی از جامعه کارگری نظر نمی خواهد؟


وجه شگفت آور و قابل تأمل این بود که تنها به ثروت خانوادگی وزیر پیشنهادی و تولد دو فرزند در کانادا اشاره شد و یکی نگفت مگر برای وزارت کار نباید نظر تشکل های کارگری را هم اخذ کرد؟ - وجه شگفت آور و قابل تأمل این بود که تنها به ثروت خانوادگی وزیر پیشنهادی و تولد دو فرزند در کانادا اشاره شد و یکی نگفت مگر برای وزارت کار نباید نظر تشکل های کارگری را هم اخذ کرد؟   عصر ایران؛ مهرداد خدیر- این که وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مجلس یک دست کنونی نتواند رأی اعتماد بگیرد موضوع جالبی است زیرا تصور می شد بعد از چند ماه بلاتکلیفی وزارتخانه ای که ده ها میلیون ایرانی با آن سر و کار دارند هماهنگی های لازم صورت گرفته باشد اما تنها با یک رأی او از وزارت بازماند.

   با توجه به حضور 272 نماینده در صحن مجلس، وزیر پیشنهادی باید نصف به اضافه یک رأی می آورد یعنی 136 به اضافه یک ولی همان به اضافه را نیاورد!    نکته قابل توجه این که هنگام رأی اعتماد، ممتنع به زیان وزیر پیشنهادی است ولی در زمان استیضاح به سود اوست.

از این منظر 9 رأی ممتنع چون تأثیری در آرای موافق نداشت به زیان زاهدی وفا تمام شد چون کافی بود تنها یک رأی ممتنع به موافق تبدیل می شد تا آقای زاهدی وفا اکنون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشد که حاصل ادغام سه وزارتخانه است و در بزرگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد وزیر پیشنهادی کار؛ دولت مردمی از جامعه کارگری نظر نمی خواهد؟

رد وزیر پیشنهادی کار؛ دولت مردمی از جامعه کارگری نظر نمی خواهد؟