مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 14:422022-10-04سياسي

دشمن همواره ارزش های اسلامی را مورد هجمه قرار داده است


معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری البرز با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب، برنامه ریزی هدفمند و همه جانبه ای برای حمله به ارزش ها و اعتقادات مردم داشته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، کاوه حدادپور، معاون مدیریت توسعه و  منابع استانداری البرز، در جلسه شورای اقامه نماز استان که در شهرستان طالقان با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز، امام جمعه و فرماندار شهرستان طالقان و سایر اعضاء در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از اهتمام امام جمعه و فرماندار شهرستان نسبت به امر نماز به تشریح آیین نامه جدید شورای اقامه نماز شهرستان ها پرداخت.

وی با اشاره به بخشنامه 15 ماده ای وزیر کشور، وظایف فرمانداران در قبال اجرای مفاد این بخشنامه را یادآور شد و گفت: توصیه می شود از دبیر ستاد اقامه نماز برای حضور در جلسات شورای اداری شهرستان طالقان دعوت به عمل آید.

حدادپور در ادامه همکاری جدی تمامی ادارات و مسؤولین شهرستان بر ضرورت انجام تبلیغات گسترده محیطی نماز در سطح شهر طالقان تاکید کرد.

حدادپور ضمن تشکر از اهتمام دبیران ستاد اقامه نماز در شهرستان های تابعه استان به عنوان افسران خط مقدم جبهه فرهنگی نماز و با اشاره به دستورالعمل های ابلاغی برنامه ها و فعالیت های سالجاری، به تبیین ساز و کار اجرای برنامه ها در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن همواره ارزش های اسلامی را مورد هجمه قرار داده است

دشمن همواره ارزش های اسلامی را مورد هجمه قرار داده است