مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-04سياسي

بازدید بیش از 4 هزار دانش آموز قزوینی از نمایشگاه «نسیم یادگاران»


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: تاکنون بیش از 4 هزار دانش آموز قزوینی از نمایشگاه نسیم یادگاران بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ پاسدار ابراهیم رسولی فر پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه نسیم یادگاران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه نسیم یادگاران به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و جانبازان 8 سال دفاع مقدس و آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و فداکاری رزمندگان برپا شده است.

وی افزود: یکی از مهم ترین وظایف ما یادآوری و انتقال  جانفشانی های رزمندگان در دوران 8 سال دفاع مقدس به نسل جوان است چرا که رزمندگان با جانفشانی های خود برگ زرینی از تاریخ را به نمایش گذاشته اند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: این نمایشگاه یادآور از خودگذشتگی رزمندگان در میدان‎های جنگ حق علیه باطل است.

رسولی فر یاد آور شد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و ارزش های دفاع مقدس اعم از ایمان، ولایت مداری، ساده زیستی و روحیه جهادی به نسل چهارم و مقابله با ناتوانی فرهنگی دشمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید بیش از 4 هزار دانش آموز قزوینی از نمایشگاه «نسیم یادگاران»

بازدید بیش از 4 هزار دانش آموز قزوینی از نمایشگاه «نسیم یادگاران»