مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 13:472022-10-04سياسي

برگزاری آیین تحلیف کارآموزان وکالت مرکز وکلای استان قزوین


آیین تحلیف کارآموزان وکالت ورودی سال 1400 مرکز وکلای استان قزوین با حضور بیش از یکصد تن از کارآموزان واجد شرایط برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیین تحلیف کارآموزان وکالت ورودی سال 1400 مرکز وکلای استان قزوین با حضور بیش از یکصد تن از کارآموزان واجد شرایط و مقامات عالی قضایی استان قزوین برگزار شد.

محمد نویسنده رییس مرکز وکلای استان قزوین در این مراسم با اشاره با آثار منفی تصویب قوانین غیرکارشناسی، گفت: نمایندگان مجلس پیش از تصویب هر قانونی می توانند از مشورت اعضای مرکز وکلا استفاده کنند تا قوانین موجب حل مشکلات مردم شود.

وی افزود: مهم ترین ابزار یک وکیل قانون است، یک وکیل با زبان و قلم خود شرافتمندانه از حقوق موکلش دفاع می کند.

رییس مرکز وکلای استان قزوین با اشاره به اینکه قوانین موجب نظم اجتماع می شود، اظهار کرد: قوانین با دقت بیشتر و متناسب با نیازها و مقتضیات زمان و مکان تصویب می شوند تا نیازهای مردم را حل کنند لذا تدوین قوانین درست ضرورت دارد.

نویسنده تصریح کرد: در برخی جوامع، قوانین ناکارآمد به تصویب می رسند و یک وکیل به ناچار باید بر اساس چهارچوب های قانونی از موکل خود دفاع کند.

وی اضافه کرد: جایگاه وکالت جایگاهی نیست که یک وکیل بتواند با دید نقادانه به قوانین بپردازد، یک وکیل در کسوت مصلح اجتماعی می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین تحلیف کارآموزان وکالت مرکز وکلای استان قزوین

برگزاری آیین تحلیف کارآموزان وکالت مرکز وکلای استان قزوین