مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 13:472022-10-04بين الملل

زلنسکی فرمان عدم امکان مذاکره با پوتین را امضا کرد


رییس جمهور اوکراین فرمانی را در راستای اجرای تصمیم شورای امنیت ملی و دفاع این کشور مبنی بر عدم امکان مذاکره با روسیه در زمان ریاست جمهوری پوتین امضا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولودیمر زلنسکی رییس جمهور اوکراین سه شنبه (چهارم اکتبر) فرمانی را درباره اجرای تصمیم شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین مبنی بر عدم امکان مذاکره با را اعلام کند.

  ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین در اولین واکنش به از دست رفتن 15 درصد خاک کشورش و الحاق آن به روسیه، باز هم دست به دامن غرب شد و برای عضویت سریع کشورش در ناتو تقاضایی را به این ائتلاف نظامی ارائه کرد.

او همچنین گفته بود که کی یف تا زمانی که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه است، با این کشور سر میز مذاکرات صلح نخواهد نشست.

  پوتین اخیراً درباره مذاکرات صلح با اوکراین گفت این ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین است که مایل و حاضر به مذاکره با روسیه نشده است.

وی در دیدار با نخست وزیر هند در حاشیه اجلاس سازمان همکاری شانگهای گفت: هرگونه تلاشی به خرج می دهیم تا در سریع ترین زمان ممکن این جنگ را متوقف کنیم، متاسفانه طرف مقابل یعنی رهبران اوکراین دست رد به فرآیند مذاکرات زده و گفتند می خواهند به اهدافشان با ابزارهای نظامی دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی فرمان عدم امکان مذاکره با پوتین را امضا کرد

زلنسکی فرمان عدم امکان مذاکره با پوتین را امضا کرد