مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 13:272022-10-04سياسي

لایحه متناسب سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان تقدیم مجلس شد


معاون مجلس، حقوقی و استان ها سازمان برنامه و بودجه گفت: لایحه متناسب سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان بعد از تصویب در هیئت دولت به مجلس ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه، بابک افقهی با اشاره به اینکه لایحه متناسب سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان بعد از تصویب در هیئت دولت با قید دو فوریت به مجلس ارسال شد، بیان کرد: براساس پیشنهاد دولت افزایش های جدید در صورت تصویب مجلس از اول شهریور 1401 اعمال خواهد شد.

 معاون مجلس، حقوقی و استان ها سازمان برنامه و بودجه افزود: براساس این لایحه 3 هزار امتیاز برای کارمندان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و معادل ریالی امتیاز مذکور برای کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت – مصوب 1370- و سایر مشمولین جزء (1) بند (الف) تبصره (12) ماده واحده قانون بودجه سال 1401 کل کشور (به استثنای مشمولان قانون کار) و (210) امتیاز برای اعضای هیئت علمی و قضات، با عنوان متناسب سازی حقوق، به صورت ثابت در احکام کارگزینی و قراردادهای آنان درج می شود.

  وی با بیان اینکه مبلغ ناشی از اعمال این افزایش مشمول کسور بازنشستگی است،گفت: حقوق مشمولین جزء (2) بند (الف) تبصره (13) ماده واحده قانون بودجه سال 1401 کل کشور شامل بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه متناسب سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان تقدیم مجلس شد

لایحه متناسب سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان تقدیم مجلس شد