مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 12:522022-10-04سياسي

هنرمندان وظیفه سنگینی برای ماندگاری جایگاه حق دارند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در عصری که حق و باطل و دنیای اسلام و دنیای کفر در مقابل هم صف آرایی کرده اند، هنرمندان به واسطه دارا بودن مرتبه رفیع در جامعه وظیفه سنگینی برای ماندگاری جایگاه حق دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدرضا طالبی دوشنبه شب در مراسم اولین برنامه مهر سینمای ایران - خراسان جنوبی که در است و بر این اساس هنرمندان وظیفه بسیار سنگینی برعهده دارند که تاکنون به خوبی در قالب های مختلف هنری به این وظیفه خود عمل کرده اند.

وی از آگاهی بخشی و تزریق امید و نشاط در جامعه به عنوان مهمترین رسالت هنر انقلابی نام برد و گفت: روایت پیروزی های ملت ایران، تبیین زیبایی ها در قالب هنر، جهت گیری دقیق و درست کار هنری، نمایش معارف الهی با استفاده از زبان هنر و عدالت محوری از دیگر رسالت هاست.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: هنرمندان باید با بهره گیری از قالب های مختلف هنری، زیبایی ها و دستاوردهای دوران انقلاب و دفاع مقدس را در اذهان مردم برای همیشه ماندگار کنند.

وی افزود: دشمنان نظام و کشور با استفاده از امپراطوری رسانه ای، فضای عمومی را به قدری غبارآلود کرده اند که در این فضا تشخیص حق از باطل کار سختی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان وظیفه سنگینی برای ماندگاری جایگاه حق دارند

هنرمندان وظیفه سنگینی برای ماندگاری جایگاه حق دارند