مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 12:522022-10-04سياسي

سرلشکر باقری: امنیت پایدار امروز مرهون جانفشانی های مدافعان امنیت و نظم جامعه است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح با صدور پیامی فرارسیدن روز فرماندهی انتظامی کشور را به سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

- فرارسیدن روز فرماندهی انتظامی کشور ، موسم تکریم و تجلیل از مجاهدت ها و حماسه آفرینی های سترگ و افتخارآمیز فراجا را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم، شجاع و غیرتمند آن سازمان مقتدر و در عین حال مظلوم و مردمی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امنیت پایدار و مثال زدنی امروز میهن اسلامی که پشتوانه آرامش و آسایش ملت عظیم الشأن ایران اسلامی است، مرهون تلاش های ارزنده و جانفشانی های آحاد مدافعان امنیت و نظم جامعه در سازمان ها و نهاد های امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی به ویژه فرماندهی انتظامی کشور است که در اوج اقتدار و صلابت صورت می پذیرد.

جای جای جغرافیای این سرزمین و کوی و برزن هر شهر و روستای ایران عزیز مملو از صحنه های شکوهمندی است که بر پیشانی آن رشادت های حافظان، امنیت و نظم کشور در آن سازمان امنیت ساز و مردمی آفریده شده است که از رهگذر آن موجبات خرسندی ملت قدرشناس و فهیم ایران و در مقابل یأس، ناامیدی و عصبانیت اردوگاه بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی رقم خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: امنیت پایدار امروز مرهون جانفشانی های مدافعان امنیت و نظم جامعه است

سرلشکر باقری: امنیت پایدار امروز مرهون جانفشانی های مدافعان امنیت و نظم جامعه است