مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 12:472022-10-04سياسي

دادستان قزوین: با سرکردگان اغتشاشات اخیر قاطعانه برخورد خواهیم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رییس کل دادگستری استان و دادستان قزوین به همراه معاونین دادستان مرکز استان با بازداشت شدگان حوادث و ناآرامی های اخیر دیدار و گفتگو کردند.

علی شعبانی در جریان این دیدار سه ساعته که در زندان مرکزی قزوین انجام شد، گفت: همه مسئولان از اوضاع و احوال پیش آمده برای افراد دستگیر و بازداشت شده متاسف هستند، زیرا بسیاری از این افراد بدون هیچ انگیزه قبلی در خیابان ها دست به اغتشاش زدند و صرفاً فریب معاندین نظام و چهره های نام آشنا را خوردند.

وی افزود: شرایط و فضای انتقاد و مطالبه گری در جامعه فراهم است و باید مطالبات اجتماعی در چارچوب قانون بیان شود و یقیناً اعتراض همراه با اغتشاش، تخریب و تحریق اموال عمومی و شخصی و ضرب و جرح مردم و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی دستاوردی نخواهد داشت و در نهایت سرنوشت افراد بازداشت شده رقم خواهد خورد.

   حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین نیز در این دیدار گفت: دیر یا زود شرایط آزادی برای بسیاری از افراد بازداشت شده فراهم می شود، اما امیدوارم این اوضاع و احوال درس عبرتی برای این افراد باشد که دیگر خود را ابزاری برای سوء استفاده دشمنان نظام قرار ندهند و تحت تاثیر هیجانات و وعده های پوچ معاندین قرار نگیرند و امنیت کشور را خدشه دار نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان قزوین: با سرکردگان اغتشاشات اخیر قاطعانه برخورد خواهیم کرد

دادستان قزوین: با سرکردگان اغتشاشات اخیر قاطعانه برخورد خواهیم کرد