مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 12:272022-10-04سياسي

نیروهای انقلابی با تبیین عقلانی بسترهای ایجاد اغتشاش را مسدود کنند


دبیر انجمن اسلامی پزشکان اصفهان گفت: نیروهای انقلابی و ولایی باید در مقابل جریان های ضد انقلاب، با ایجاد آرامش روانی و تبیین عقلانی موضوع، بسترهای ایجاد اغتشاشات را بسته و راهکارهای لازم را برای پیشگیری از وقوع مجدد این مسائل اجرا کنند.

- محمدحسین صفاری دبیر انجمن اسلامی پزشکان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در هفته اخیر شاهد اقدامات جریان ضدانقلاب با فعال کردن شکاف های جنسیتی و مذهبی، کشور را وارد فضای درگیری و اغتشاش کرده و با ایجاد التهاب و حاکم کردن احساسات و هیجان در جامعه و آشوبگری و آتش زدن اموال عمومی خسارات و مشکلاتی را برای هموطنان به وجود آوردند.

وی افزود: امروز دشمن با تدارک گسترده رسانه ای در تلاش برای انحراف افکار عمومی است و ادعای پیگیری حقوق بشر و حقوق زنان از طرف غربی ها برای جامعه ایران قابل پذیرش نیست، دشمنان اسلام به شدت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کار می کنند و برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه از هر حربه ای استفاده می کنند.

صفاری با تأکید بر اینکه دشمن منتظر یک فرصت و دنبال یک رخنه است که وارد شود، گفت: دشمن به قصد انزوای ایران اسلامی و جلوگیری از مسیر پیشرفتی که در آن قرار گرفته ایم به میدان آمده و تمام نقشه ها و توطئه های خود را به کار بسته تا ضمن دین زدایی با تحریک افکار قوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای انقلابی با تبیین عقلانی بسترهای ایجاد اغتشاش را مسدود کنند

نیروهای انقلابی با تبیین عقلانی بسترهای ایجاد اغتشاش را مسدود کنند