مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 12:172022-10-04سياسي

واکاوی نقش رسانه های داخلی و خارجی از زبان معاون سابق امور مطبوعاتی وزیرارشاد


نکته مهم این است که رسانه محل تضارب آراست یعنی در تعریف نقاط قوت و ضعف هم باید فرصت تبادل نظر و دیدگاه در مورد علل و پیامدهای آن فراهم کنند تا واکاوی و آسیب شناسی شود و به ارائه راه حل برسد.

- نکته مهم این است که رسانه محل تضارب آراست یعنی در تعریف نقاط قوت و ضعف هم باید فرصت تبادل نظر و دیدگاه در مورد علل و پیامدهای آن فراهم کنند تا واکاوی و آسیب شناسی شود و به ارائه راه حل برسد.

معاون سابق امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: متأسفانه سرویس های امنیتی غرب از ابزار رسانه در جنگ روایی علیه ما استفاده می کنند، این ها با هزینه بسیار زیاد کارکرد عملیات روانی بر روی مردم دارند، یعنی هر خبر بد در ایران خبر خوب برای آن هاست.

محمد خدادی، معاون سابق امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس با اشاره به خشونت برخی از گروه های مردم در ناآرامی های اخیر، اظهار کرد: اساساً خروجی هر نوع خشونتی به نفع مردم نیست و با رفتارهای خشونت آمیز نمی توان به هیچ نتیجه ای جز خشونت متقابل –تباهی و خسارت و .

دست پیدا کرد.

وی درباره کارکرد رسانه ها در مواجهه با ناآرامی ها، عنوان کرد: جریان رسانه، جریان انتقال اطلاعات است و متعهد شده اند به عنوان رسانه در انتقال سمت و سویی من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی نقش رسانه های داخلی و خارجی از زبان معاون سابق امور مطبوعاتی وزیرارشاد

واکاوی نقش رسانه های داخلی و خارجی از زبان معاون سابق امور مطبوعاتی وزیرارشاد