مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 12:072022-10-04اقتصادي

300 فرصت سرمایه گذاری دانش بنیان ها در شرکت پست شناسایی شد


همان طور که در قانون جهش تولید دانش بنیان اشاره شده، در حال حاضر برای رشد و شکوفایی و همین طور حل چالش ها در کشور باید از توان شرکت های دانش بنیان و خلاق استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اقتصاد دانش بنیان موجب کاهش هزینه های تولید و افزایش بهره وری شده و همچنین باعث ایجاد فضای رقابت پذیر بین محصولات تولیدی در بازارهای جهانی می شود.

امروزه اهمیت توسعه، حمایت های کمی و کیفی از شرکت های دانش بنیان به عنوان محور توسعه اقتصاد پایدار، بیش ازپیش مهم و حیاتی به نظر می رسد.

توجه به نقش شرکت های دانش بنیان در چرخه اقتصادی کشور از راه های برون رفت از شرایط پیچیده اقتصادی در کشور با توجه به مؤلفه های اشتغال زایی و خودکفایی است.

استفاده از توان شرکت های دانش بنیان اخیراً شرکت ملی پست ایران با شرکت های دانش بنیان برای استفاده از توان و ظرفیت آن ها همکاری داشته است.

در حال حاضر از حدود 44 محصول شرکت های دانش بنیان استفاده و تلاش شده تا از ظرفیت های این شرکت ها به بهترین شکل استفاده شود.

بیش از 300 فرصت سرمایه گذاری برای بخش خصوصی در حوزه هوشمندسازی و تحول دیجیتال در شرکت ملی پست ایران شناسایی شده که در اختیار قرار گرفتن این فرصت ها برای شرکت های دانش بنیان در دستور کار قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 فرصت سرمایه گذاری دانش بنیان ها در شرکت پست شناسایی شد

300 فرصت سرمایه گذاری دانش بنیان ها در شرکت پست شناسایی شد