مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 11:322022-10-04اقتصادي

فعالیت دوباره 162 واحد صنعتی در خوزستان


از سال گذشته در مجموع فعالیت های مختلف(صنعتی و کشاورزی) حداقل 162 واحد صنعتی راکد و نیمه راکد فعال شدند و به طورکامل به چرخه تولید بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان در ابتدای سومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان پیرامون فعالسازی واحد های راکد و نیمه راکد مستقر در شهرک ها به ویژه نواحی صنعتی استان اظهار کرد: واحد های راکد و نیمه راکد مستقر در شهرک ها به ویژه نواحی صنعتی استان احصاء شدند.

خلیلیان اضافه کرد: برخی از این واحد ها مشکلاتی در زمینه بانکی و مواد اولیه دارند که در تقسیم بندی صورت گرفته بنا شد تا با اقدام ضربتی مشکلات آن ها را برطرف کنیم و به اشتغالزایی استان بیفزاییم.

وی افزود: از سال گذشته در مجموع فعالیت های مختلف (صنعتی و کشاورزی) حداقل 162 واحد صنعتی راکد و نیمه راکد فعال شدند و به طورکامل به چرخه تولید بازگشتند.

استاندار خوزستان با اشاره به برخی از اقدامات دولت سیزدهم در خوزستان گفت: 24 پروژه بزرگ در این جلسه مورد توجه قرار گرفت و کلیات آن ها تصویب شد.

وی ادامه داد:  همچنین بنا شد تا این طرح ها در کارگروه های تخصصی مورد بررسی کارشناسان قرار گیرند و پس از آن به تصویب نهایی برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت دوباره 162 واحد صنعتی در خوزستان

فعالیت دوباره 162 واحد صنعتی در خوزستان