مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 11:272022-10-04سياسي

ارسال 120 اثر به بزرگ ترین رویداد علمی فعالان فرق و ادیان کشور


دبیر علمی رویداد کتاب سال فرق، ادیان، اقوام و مذاهب گفت: بزرگ ترین رویداد علمی فعالان فرق و ادیان کشور در دومین سال برگزاری اش شاهد ارسال 120 اثر به دبیرخانه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام علی گودرزی دبیر علمی رویداد کتاب سال فرق، ادیان، اقوام و مذاهب با اشاره به رویداد کتاب سال فرق، ادیان، اقوام و مذاهب حوزه، گفت: این رویداد، بزرگ ترین رویداد علمی فعالان فرق و ادیان کشور است که برای دومین بار برگزار شده است.

در این رویداد تاکنون مجموعاً 120 اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

وی افزود: با توجه به تخصصی بودن موضوع جشنواره و محدودیت های زمانی و موضوعی که برای پذیرش آثار در نظر گرفته شده بود، این تعداد آثار در خور توجهی است.

این در حالی که از میان 120 اثری که به جشنواره رسید، 40 اثر در قالب پایان نامه بوده و 80 اثر نیز در قالب کتاب با محوریت چهار موضوع اصلی فرق، ادیان، اقوام و مذاهب پذیرفته شد.

دبیر علمی رویداد کتاب سال فرق، ادیان، اقوام و مذاهب، شناسایی نویسندگان و آثار برتر و معرفی آن ها به جوامع علمی را یکی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره دانست و افزود: در نظر داریم که از ظرفیت پژوهشگران در موضوعات مغفول این عرصه ها حداکثر استفاده را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 120 اثر به بزرگ ترین رویداد علمی فعالان فرق و ادیان کشور

ارسال 120 اثر به بزرگ ترین رویداد علمی فعالان فرق و ادیان کشور