مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 10:422022-10-04اقتصادي

انواع مقوا اشتنباخ اصفهان در رنگ های خاص


مقوا اشتنباخ یک محصول آلمانی بوده که جنس آن بسیار با کیفیت تر از مقواهای معمولی می باشد و ضخیم تر بوده است و به علت دوام بالا در صنایع دستی و هنر مورد استفاده قرار می گیرد.

- همانطور که از اسم این محصول پیدا می باشد مقوا اشتنباخ در ابتدا در کشور وزنی ارائه می شوند و وزنهای ارائه شده آنها 150 گرمی، 200 گرمی و 250 گرمی می باشد که در ایران بیشتر نمونه های 150 رمی این مقوا تولید و استفاده می شود و اگر دقت کنید در گوشه این مقوا اشتنباخ نوشته شده است.

مقوا اشتنباخ اصفهان فعالیتهای صنعت کاغذ در اکثر شهرهای ایران با پیشرفتهای چشمگیری همراه بوده است که در این میان تولید کنندگان کاغذ گلاسه و مقوا اشتنباخ در اصفهان این محصولات را در انواع مختلفی به تولید می رسانند و با وجه به نیاز مشتریان آنها را به سراسر کشور ارسال می کنند.

در مدلهای مختلف مقوا اشتنباخ میزان مشخصی کتان و سایر مواد اولیه با کیفیت استفاده می شود و یکی از مدلهای این مقوا به صورت روغنی تولید می شود که برای انجام کارهای هنری، برخی از بسته بندیها و برای نقاشیهای رنگ روغن مورد استفاده قرار می گیرند.

یک مدل دیگر از مقوا اشتنباخ اصفهان که امروزه کمتر تولید می شود مقوا بدون بافت می باشد که مناسب طراحیهای هنری و نقاشیهای آبرنگ و غیره می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع مقوا اشتنباخ اصفهان در رنگ های خاص

انواع مقوا اشتنباخ اصفهان در رنگ های خاص