مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 10:372022-10-04سياسي

ساخت 1300 واحد خانه محروم مازندران با همکاری کمیته امداد


فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه ساخت خانه محروم از دیگر وظایف مهم سپاه است، گفت: طی انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد ساخت یک هزار و 300 خانه محروم در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیاوش مسلمی شامگاه دوشنبه در آیین توزیع یک هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه و بهره برداری از 10 واحد مسکن مددجویی خانه محروم همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: کمک مؤمنانه حاصل منویات ارزشمند مقام معظم رهبری بر تداوم اجرای نهضت کمک به نیازمندان و کاهش فقر در جامعه است شاهد تهیه و توزیع یک هزار بسته معیشتی برای کمک به مستمندان جامعه در هفته دفاع مقدس در این شهرستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران مأموریت های فراوان در جامعه دارد و یکی از مهمترین فعالیت ها اجرای طرح کمک مؤمنانه است، افزود: این طرح با شیوع و اپیدمی ویروس منحوس دانست و یادآور شد: خیران با فعالیت در حوزه های مختلف باعث ایجاد استحکام در نظام می شود و همیشه کمک حال دستگاه‎های دولتی هستند.

وی با اشاره به اینکه ساخت خانه محروم برای نیازمندان با همکاری نهادها و دستگاه های دولتی از دیگر وظایف مهم سپاه پاسداران است، به انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی مازندران برای ساخت یک هزار و 300 خانه محروم در شهرهای مختلف اشاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 1300 واحد خانه محروم مازندران با همکاری کمیته امداد

ساخت 1300 واحد خانه محروم مازندران با همکاری کمیته امداد