مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 10:222022-10-04اجتماعي

سردار نوعی اقدم: جنگ امروز ادراکی و شناختی است/ بی هویت ها قرآن را آتش زدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه قدس در داستان به آن ها آموزش داده شود که بر همین اساس پیشنهاد می کنم دانشجو معلمان با تشکیل اتاق فکری به این منظور، داستان هایی را که می توان به وسیله آن، این عناصر را به دانش آموزان یاد داد به صورت یک منشور دربیاورند.

این یادگار دوران دفاع مقدس، خدا و اهل بیت(ع) را دو عنصر از این پنج عنصر معرفی و بیان کرد: با روایت داستان های مختلف، به دانش آموزان یاد دهید که خدا است و دوم این که از اهل بیت(ع) بگویید و داستان زندگی امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) را زیاد برای دانش آموزان تعریف کنید.

هم رزم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: کانون خانواده لازم است از همان ابتدا در دانش آموزان شکل بگیرد به همین جهت به عنوان سومین عنصر، به آن ها دست بوسی پدر و مادر را یاد بدهید تا وقتی والدین برای آن ها کاری انجام دادند یاد بگیرند که ضمن تشکر از آن ها، دست های آن ها را نیز ببوسند.

این فرمانده مدافع حرم اضافه کرد: چهارمین عنصر، کمک کردن به یکدیگر است یعنی دانش آموز ما یاد بگیرد که لازم است در جامعه به دیگران کمک کند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه خاطرنشان کرد: دروغ نگفتن را به عنوان پنجمین عنصر آموزشی به دانش آموزان از همان مقطع ابتدایی آموزش دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نوعی اقدم: جنگ امروز ادراکی و شناختی است/ بی هویت ها قرآن را آتش زدند

سردار نوعی اقدم: جنگ امروز ادراکی و شناختی است/ بی هویت ها قرآن را آتش زدند