مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 09:522022-10-04اجتماعي

اهدای اقلام تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد قزوین


مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان قزوین گفت: در مرحله نخست شور عاطفه ها کمک های مردمی جمع آوری شده و امدادی برای ارتقای وضعیت تحصیلی، میان هشت هزار و 992 دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ناصر ظاهری در مراسم زنگ عاطفه ها که در دبیرستان دخترانه شهید بهشتیان برگزار شد، اظهار کرد: امروز باید تلاش کنیم در کنار دروس علمی، مشق محبت بنویسیم و درس محبت، نیکوکاری و احسان بیاموزیم.

وی ادامه داد: امروز مراسم زنگ عاطفه ها برای نهادینه سازی فرهنگ انفاق و نیکوکاری در مدارس سراسر استان در حال برگزاری است و شما دانش آموزان می توانید از همین سن حامی فرزندان ایتام و محسنین شوید تا فرهنگ نیکوکاری را به صورت عملی اجرا کنید.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: هدف از برگزاری شور عاطفه ها جمع آوری پول و افزایش درآمد کمیته امداد نیست بلکه هدف اصلی نهادینه سازی فرهنگ نیکوکاری میان دانش آموزان است.

  وی افزود: با حضور گرم دانش آموزان شور عاطفه ها به حقیقت می پیوندد چراکه دانش آموزانی را داریم که در آغاز سال تحصیلی از داشتن کیف و لوازم التحریر محروم هستند و این برنامه برای خدمت به این آینده سازان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای اقلام تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد قزوین

اهدای اقلام تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد قزوین