مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 09:322022-10-04پزشكي

افزایش سگ های ولگرد و چایخانه ها در اصفهان نیازمند ساماندهی هستند


مدیر گروه سلامت بهداشت محیط معاونت بهداشت استان اصفهان گفت: ازدیاد جمعیت سگ های ولگرد و افزایش چایخانه ها از معضلات پیش رو در بهداشت محیط است و باید با همکاری شهرداری ها و سایر دستگاه های ذیربط در هر دو مورد اقدامات عاجلی انجام شود.

- سید مهدی میرجهانیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه واحد بهداشت محیط در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یکی از مهم ترین و پرکارترین واحدهای بهداشتی و نظارتی محسوب می شود، اظهار داشت: وظیفه اصلی این واحد مراقبت، نظارت بر غذا، آب آشامیدنی و اماکن عمومی است و با تمام توان و امکانات و قوانین موجود، مراقبت کامل از سلامت مردم استان را عهده دار است.

وی با بیان اینکه معیار سنجش بهداشت محیط مراکز بر اساس چک لیست وزارت بهداشت است، افزود: اعمال رفتار سلیقه ای در نظارت بر بهداشت محیط امکان پذیر نیست و الزام بر رعایت اصول بهداشت محیط در مراکز صنفی در راستای مراقبت از سلامتی شهروندان است.

میرجهانیان گفت: در حال حاضر 55 هزار و 741 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، 20 هزار و 361 مورد اماکن عمومی، 890 مورد اماکن بین راهی و هزار و 551 سامانه آبرسانی در استان اصفهان فعالیت دارند که نظارت و بازرسی بر همه این مراکز بر عهده کارشناسان بهداشت محیط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سگ های ولگرد و چایخانه ها در اصفهان نیازمند ساماندهی هستند

افزایش سگ های ولگرد و چایخانه ها در اصفهان نیازمند ساماندهی هستند