مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 09:072022-10-04سياسي

سردار متولی: اغتشاشات نتیجه ضعف بسترسازی در فضای سایبری است


مسئول انجمن راویان دفاع مقدس استان فارس گفت: اتفاقات اخیر نتیجه کوتاهی مسئولان اعم در حوزه فرهنگ و مسائل سایبری بود که نتوانستیم جایگزین های مناسبی در بستر فضای مجازی برای نسل حاضر ایجاد کنیم.

- سردار متولی در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به این که نبود بستر مناسب در فضای مجازی یک ضعف بزرگ است، افزود: فضای مجازی امروز در بستر زندگی اجتماعی ما و دنیا نفوذ جدی دارد و ما نتوانستیم برنامه های ایجاد کنیم که بر اساس داده های داخلی باشد و از طرفی عناصری در داخل بر بسترهای خارجی بها دادند و سرمایه گذاری کردند و بستر مناسب برای فعالیت جدی آنها فراهم کردند.

وی افزود: این حرکت تحقیرآمیز بود توسط کسانی که خود را باور نداشتند که می توانند در داخل بسترهای مناسبی فراهم کنند، پس با روی آوردن به بسترهای خارجی، فضای فرهنگی و اجتماعی جامعه ما را به سمت بستر خارجی سیل دادند.

بستر مناسبی برای پاسخگویی  به نیاز جامعه فراهم نکردیم مسئول انجمن راویان دفاع مقدس استان فارس اذعان داشت: شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، توییتر، یوتیوب در کشور ما محدود شده است اما در مقابل نتوانستیم بستر مناسبی برای پاسخگویی  به نیاز جامعه فراهم کنیم.

وی ادامه داد: فعالیت بر بسترهای خارجی باعث شد مسائل انحرافی، ضد دین، ضد اجتماعی، انسانی و ارزش های اجتماعی گستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار متولی: اغتشاشات نتیجه ضعف بسترسازی در فضای سایبری است

سردار متولی: اغتشاشات نتیجه ضعف بسترسازی در فضای سایبری است