مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 08:472022-10-04ورزشي

باگشت دوباره داوران کهگیلویه و بویراحمد به لیگ برتر فوتبال کشور


داوران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با تست مجدد به لیگ برتر فوتبال بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، داوران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد طی دو تا سه دهه اخیر خوش درخشیده اند و نمایندگان خوبی از این استان در لیگ های مختلف کشوری به عنوان داور حضور داشته اند.

از حمزه کارگر و نوذر رودنیل گرفته تا خداداد افشاریان و اکنون داوران جوانی در سطح فوتبال کشور قضاوت کرده اند و قضاوت های آنها نسبت به سایر داوران کشور بی نقص تر بوده است که نشان از آمادگی بدنی و تمرکز آنها و همچنین دانش داوران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.

بعد از بازنشسته شدن خداداد افشاریان به عنوان یکی از داوران مطرح فوتبال کشور در دهه گذشته، داورانی همچون روح الله شریفی، محمد راهی و حمیدرضا افشون در سطح اول فوتبال کشور و در دیدارهای حساس قضاوت های بسیار خوب و کم نقصی داشته اند.

در پنج سال اخیر داوران فوتبال استان در لیگ برتر حضور دائمی داشته و دیدارهای بسیاری را قضاوت کردند اما در فصل کنونی به دلیل اینکه نتوانستند تست های پیش فصل را پشت سر بگذارند از حضور در رقابت های لیگ برتر فوتبال بازماندند.

اما کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای حضور این تعداد داور با تجربه در چرخه داوری فوتبال کشور اقدام به برگزاری تست مجدد کرد که تعدادی از داوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باگشت دوباره داوران کهگیلویه و بویراحمد به لیگ برتر فوتبال کشور

باگشت دوباره داوران کهگیلویه و بویراحمد به لیگ برتر فوتبال کشور