مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 08:172022-10-04اقتصادي

اجرای بیش از 68 هزار تن آسفالت در شهر اصفهان


مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از اجرای بیش از 68 هزار تن آسفالت در شهر در سال جاری توسط این سازمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، امیرعباس رحمتی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تولید آسفالت این سازمان به بیش از 76 هزار تن رسیده و منجر به اجرای بیش از 68 هزار تن آسفالت ریزی در معابر و پروژه های شهری بوده است.

وی از استقرار اکیپ های اجرای آسفالت در مناطق 15 گانه شهر خبر داد وافزود: اکیپ های اجرای روکش آسفالت، آسفالت تراشی و لکه گیری به مناسب سازی، لکه گیری و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی می پردازند.

رحمتی با بیان اینکه فرمول آسفالت استفاده شده، استاندارد و مطابق با آب و هوای شهر اصفهان است، گفت: علاوه بر کسب تاییدیه آزمایشگاه بتن و آسفالت معاونت عمران شهری شهرداری و همچنین کنترل کیفیت این آسفالت توسط آزمایشگاه این سازمان، کیفیت قیر مصرفی نیز توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کنترل می شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان بیان کرد: اجرای آسفالت در معابر تازه تأسیس، آسفالت پروژه ها، پل ها، لکه گیری و درزگیری آسفالت های معیوب شامل ترمیم محل نشست ها، ترمیم ترک های انبساطی و انعکاسی، ترمیم تقاطع ها و میادین بخشی از فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 68 هزار تن آسفالت در شهر اصفهان

اجرای بیش از 68 هزار تن آسفالت در شهر اصفهان