مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 23:022022-10-03سياسي

توطئه های از پیش طراحی شده با شکستی مفتضحانه روبرو می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام «سید اسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات با صدور پیامی روز فراجا را به فرمانده کل انتظامی کشور و افتخارآفرینان فراجا تبریک گفت.

- حجت الاسلام خطیب با اشاره به ناآرامی های اخیر کشور گفت: این دسیسه نیز همانند دیگر توطئه های از پیش طراحی شده با شکستی مفتضحانه روبرو شده و رسوایی فتنه افکنان را رقم می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات با صدور پیامی روز فراجا را به فرمانده کل انتظامی کشور و افتخارآفرینان فراجا تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است: سردار سرتیپ پاسدار اشتری فرماندهی محترم انتظامی جمهوری اسلامی ایران با سلام و تحیّت فرا رسیدن روز نیروی انتظامی را خدمت جناب عالی، فرماندهان، کارکنان و سربازان افتخارآفرین فراجا که حافظان مرز های مملکت امام زمان (عج) و امنیت پایدار در سرزمین اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) می باشند، صمیمانه تبریک می گویم و به روان پاک شهدای گلگون کفن به ویژه شهدای مظلوم اغتشاشات اخیر ادای احترام نموده و حسن عافیت جانبازان سرافراز آن نیروی الهی را از پیشگاه خالق حفیظ آرزومندم.

اقدامات جان برکفان فرماندهی نیروی انتظامی کشور در طول سال های گذشته و در حوزه های مختلف، از جمله اقدامات دشمن شکن آن ها در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه های از پیش طراحی شده با شکستی مفتضحانه روبرو می شود

توطئه های از پیش طراحی شده با شکستی مفتضحانه روبرو می شود