مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 22:472022-10-03سياسي

ضرغامی: دنیا دوست دارد ایران را ببیند، دشمن نمی گذارد


صنعت گردشگری راه حلش این است که زیر بغل آن را بگیرند، نمی گوییم مجلس به ما پولی بدهد، بحثمان بودجه نیست، کمااینکه همین مجلس دویست میلیارد تومان به بودجه وزارتخانه ما اضافه کرد.

- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: دنیا دوست دارد ایران را ببیند، اما دشمن نمی خواهد ایران را ببیند، هر کار بتواند انجام می دهد تا این شرایط فراهم نشود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اختتامیه هفته گردشگری عصر روز دوشنبه یازدهم مهرماه 1401 در موزه ملی با حضور تعدادی از سفرای کشورهای خارجی مقیم ایران، رییس سازمان جمعیت هلال احمر و جمعی از نمایندگان مجلس و فعالان گردشگری برگزار شد.

این هفته از پنجم مهرماه برابر با 27 سپتامبر آغاز شد و تا دوشنبه یازدهم مهرماه ادامه داشت.

قرار بود در این اختتامیه محمدباقر قالیباف، رییس مجلس نیز حضور داشته باشد که مجری مراسم گفت که قالیباف بنا به ملاحظاتی و البته به دلیل حضور جلسه ای دیگر در این برنامه حاضر نشده است.

  رییس کمیته گردشگری در مجلس: آقای ضرغامی بعد از یک سال منتظریم زیر میز بزنید   در ادامه سیدمجتبی محفوظی، نماینده مردم آبادان و عضو کمیسیون فرهنگی و رییس کمیته گردشگری مجلس در سخنانی درباره اهمیت و جایگاه صنعت گردشگری، اظهار کرد: آمار و ارقام حکایت از این دارد که در صنعت گردشگری بسیار کوتاهی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: دنیا دوست دارد ایران را ببیند، دشمن نمی گذارد

ضرغامی: دنیا دوست دارد ایران را ببیند، دشمن نمی گذارد