مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 22:322022-10-03اقتصادي

بازرس ویژه وزارت راه آزاد شد


رستم قاسمی در حاشیه مراسم بزرگداشت روز جهانی دریانوردی 2022، درباره وضعیت بازداشت محمدقاسم مکارم که یک ماه پیش اتفاق افتاده بود گفت که این شخص اکنون آزاد شده است.

-   وزیر راه و شهرسازی گفت بازرس ویژه این وزارتخانه که بازداشت شده بود، اکنون آزاد شده است.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رستم قاسمی در حاشیه مراسم بزرگداشت روز جهانی دریانوردی 2022، درباره وضعیت بازداشت محمدقاسم مکارم که یک ماه پیش اتفاق افتاده بود گفت که این شخص اکنون آزاد شده است.

    وی در این مراسم که با شعار فناوری های جدید برای کشتی رانی سبزتر برگزار شد، با بیان اینکه بعد از درآمدهای نفتی، درآمدی که می تواند پایدار باشد و تمام نشدنی است، استفاده از ظرفیت های کریدوری و ترانزیتی خواهد بود، گفت: در منطقه عشق آباد 200 میلیون تن بار وجود دارد که می تواند از طریق ایران جابه جا شود و ما اگر بتوانیم یک پنجم این میزان را نصیب خود کنیم، درآمد بسیار زیادی از طریق ترانزیت نصیب کشور می شود.

  وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بخش دریایی کشور مظلوم واقع شده و ما هنوز نتوانستیم از همه ظرفیت هایی که می تواند پایه اقتصاد ایران باشد به خوبی استفاده کنیم، گفت: 14 هزار کیلومتر راه آهن در کشور داریم اما کریدورهای اصلی ما دچار مشکل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرس ویژه وزارت راه آزاد شد

بازرس ویژه وزارت راه آزاد شد