مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 22:122022-10-03سياسي

اغتشاشات اخیر با هدف تجزیه کشور شعله ور شد


سرپرست نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: اغتشاشات به وجود آمده در کشور توسط دشمنان با هدف تجزیه ایران فعال شد.

- حجت الاسلام والمسلمین امیر هادی زاده سرپرست نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: حادثه اخیر به وجود آمده در کشور توسط دشمنان با هدف تجزیه ایران فعال شد.

وی هدف دشمن را جدا کردن قومیت ها دانست و افزود: از ابتدا انقلاب هم همین مباحث دشمنان بوده که کرد، ترک، بلوچ و دیگر اقوام را بتوانند از کشور و از زیر پرچم جمهوری اسلامی جدا کنند.

سرپرست نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: رسانه های بیگانه در تلاش برای رسیدن به هدف خود هستند؛ ابتدا در بین قومیت شهرهای مختلف کشور اختلاف و سپس بر ذهن دانشجو ها و اساتید تاثیر گذاشتند تا بتوانند آنان را از بدنه نظام جدا کنند.

   وی ضمن تاکید بر برنامه های احتمالی دشمن روی ذهن اصناف دیگر، ادامه داد: فعالیت ضد انقلاب دشمن کار جدیدی نیست؛ در دهه 60 سعی بر جدا کردن کردستان تا بلوچستان و خوزستان داشتند ولی سرباز های اسلام این فعالیت آنها را سرنگون کرد و نگذاشتند به مقصود نهایی خود برسند.

سرپرست نهاد رهبری دانشگاه آزاد در پایان مصاحبه از وظیفه ما در این برهه از زمان اشاره کرد و گفت: حال در این برهه با هوشیاری کامل همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشات اخیر با هدف تجزیه کشور شعله ور شد

اغتشاشات اخیر با هدف تجزیه کشور شعله ور شد