مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 22:072022-10-03سياسي

فرهنگ انتقاد و اعتراض بدون تخریب و اغتشاش باید در کشور نهادینه شود


باید فرهنگ انتقاد و اعتراض در کشور بدون تخریب و اغتشاش نهادینه شود و معترض در فضایی مشخص اقدام به بیان گلایه ها و درخواست های خود کند.

- حجت الاسلام مهدی فاطمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قوچان با اشاره به اتفاق های اخیر در کشور، اظهار کرد: تاریخ صدر اسلام بیانگر بسیاری از حقایقی بوده که پیش ازاین در عصر پیامبر اسلام(ص) وجود داشت به طوری که ایشان مأموریت داشتند با دو گروه دشمن بیرونی و داخلی نفوذی مبارزه کنند.

وی با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی ایران نیز در اوایل پیروزی انقلاب علاوه بر دشمن بیرونی در هشت سال جنگ تحمیلی باید با دشمن داخلی یعنی منافقین و گروه های معاند مبارزه می کرد، افزود: در اغتشاش های اخیر علاوه بر دشمن بیرونی که آشکار به مبارزه پرداخت برخی عناصر داخلی نیز تحریک شدند که عده ای از روی جهل و نادانی و عده ای به عنوان معاند درصحنه های آشوب و اغتشاش حضور داشتند.

این استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد: نقش آفرینی دشمن بر همگان آشکار بوده و هرکس که حداقل های ادبیات سیاسی بداند این مسئله را می فهمد که موضوع اصلاً مهسا امینی یا دیگران نبودند و دشمن تنها به دنبال براندازی حرکت می کند.

فاطمی صحبت و برخورد صادقانه با مردم را در ایران اسلامی امری ضروری و مهم دانست و خاطرنشان کرد: ممکن است فردی در نظام خطاکار باشد اما خطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ انتقاد و اعتراض بدون تخریب و اغتشاش باید در کشور نهادینه شود

فرهنگ انتقاد و اعتراض بدون تخریب و اغتشاش باید در کشور نهادینه شود