مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 21:072022-10-03سياسي

75 درصد کل موقوفات به عزاداری امام حسین(ع) تعلق دارد


رییس امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه در مجموعه اوقاف بیش از 220 هزار موقوفه تا به امروز شناسایی شده که این ظرفیت عظیمی را در اختیار کشور قرار داده است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حمید مجیدی مهر و آیین اختتامیه مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان مرکزی و همایش یاوران وقف در اراک اظهار کرد: اگر امروز سازمان اوقاف و حوزه نشر معارف دینی به خود می بالد به برکت وافقین است.

وی با بیان اینکه در مجموعه اوقاف بیش از 220 هزار موقوفه تا به امروز شناسایی شده که این ظرفیت عظیمی را در اختیار کشور قرار داده است افزود: حدود 75 درصد کل موقوفات به عزاداری امام حسین(ع) تعلق دارد.

رییس امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه نیات واقفین در وقف متنوع است ادامه داد: در برخی شهرستان ها موقوفاتی برای خرید کفش زائران امام رضا (ع) وجود دارد.

مجیدی مهر خاطرنشان کرد: امروز وافقینی هستند که اموال خود را در نشر معارف قرآن و اهل بیت در فضای مجازی وقف کردند.

  حجت الاسلام عبدالله واحدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی نیز با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان مسابقات قرانی اظهار کرد: تعداد ثبت نامی ها 70 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد کل موقوفات به عزاداری امام حسین(ع) تعلق دارد

75 درصد کل موقوفات به عزاداری امام حسین(ع) تعلق دارد