مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 20:522022-10-03سياسي

بنیاد بین المللی کربلایی کاظم ساروقی شکل می گیرد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: تشکیل و راه اندازی بنیاد بین المللی کربلایی کاظم ساروقی در استان به عنوان معجزه قرن در دست اقدام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام عبدالله واحدی شامگاه امروز در اختتامیه چهل و پنجمین مسابقات قرآنی و همایش یاوران وقف در اراک، با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان مسابقات قرانی اظهار کرد: تعداد ثبت نامی ها 70 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

وی با بیان اینکه تعداد راه یافتگان به مرحله مقدمات کشوری 12 نفر بوده و سهمیه راه یافتگان نیز 2 برابر شده است افزود: همایش سراسری حافظان قران کریم در فصل پایانی در استان مرکزی برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به حادث شدن معجزه قرن در استان تصریح کرد: تشکیل و راه اندازی بنیاد بین المللی کربلایی کاظم ساروقی در استان به عنوان معجزه قرن در دست اقدام است که امیدواریم نقطه عطفی در فعالیت های قرآنی باشد.

واحدی ادامه داد: تأسیس مراکز افق در کنار بقاع متبرکه با هدف ارائه خدمات در زمینه های جتماعی، فرهنگی و قرآنی، طبخ و توزیع 345 هزار وعده غذایی گرم به ارزش 10 میلیارد تومان از محل موقوفات منطبق و مشارکت خیرین که محوریت با این مراکز بوده، راه اندازی 12 کارگاه در قالب طرح شمیم خدمت با محوریت امامزادگان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد بین المللی کربلایی کاظم ساروقی شکل می گیرد

بنیاد بین المللی کربلایی کاظم ساروقی شکل می گیرد