مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 20:422022-10-03سياسي

;کادر امدادی و درمانی به خوبی در خدمت مجروحان و مصدومان حادثه زاهدان بودند


اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستان ها به شکل مناسبی افراد را پذیرش کرده و همه کسانی که نیازمند عمل جراحی بودند هم تحت عمل قرار گرفتند و و وقفه ای در کار امدادرسانی رخ نداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مدرس خیابانی امروز در حاشیه عیادت از مجروحان حادثه اخیر زاهدان  اظهار کرد: قرار داریم از وقوع حوادث تلخ روز جمعه اطهار تأسف کرد و گفت: تعداد زیادی از کسبه، بازاریان و مردم عادی از وقوع رویدادهای اخیر آسیب دیده اند و کسب و کارشان دچار مشکل شده است.

وی با اظهار همدردی با مردم بی گناهی که در حوادث اخیر آسیب دیده اند از تصمیمات شورای تامین استان  خبر داد و گفت: بدنبال آن هستیم تا بخشی از مردم که در حوادث اخیر نقشی نداشته و دچار آسیب شده اند مورد حمایت قرار گیرند چون معتقدیم فرقی بین این قبیل افراد و نیروهای نظامی و انتظامی آسیب دیده وجود ندارد.

وی بر نقش اثرگذار علمای شیعه و سنی، معتمدین و سران طوایف در مدیریت حوادث اخیر اشاره نمود و گفت: علما، روحانیون، سران طوایف، معتمدین و مردم فهیم استان با هوشیاری و آگاهی کامل در مقابل تمامی دسیسه های دشمنان قسم خورده انقلاب ایستادند و تمام نقشه ها و دسیسه های دشمنان را در با شکست مواجه ساختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

;کادر امدادی و درمانی به خوبی در خدمت مجروحان و مصدومان حادثه زاهدان بودند

;کادر امدادی و درمانی به خوبی در خدمت مجروحان و مصدومان حادثه زاهدان بودند