مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 20:372022-10-03سياسي

سفیر ایران: ایران یکی از موفق ترین و بهترین نمونه های ارتقاء حقوق زنان است


بحرینی گفت از همان لحظه اول درگذشت خانم مهسا امینی، مقامات عالی رتبه ایران از جمله مقام معظم رهبری و رییس جمهور دستور بررسی جزییات این حادثه ناگوار را با «فوریت و دقت» صادر کردند.

- بحرینی گفت از همان لحظه اول درگذشت خانم مهسا امینی، مقامات عالی رتبه ایران از جمله مقام معظم رهبری و رییس جمهور دستور بررسی جزییات این حادثه ناگوار را با فوریت و دقت صادر کردند.

   سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد دفتر سازمان ملل متحد در ژنو درباره صدور بیانیه های عجولانه توسط سایر کشورها علیه حوادث اخیر در ایران هشدار داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی بحرینی روز  دوشنبه مورخ 11 مهرماه 1401 در پاسخ به بیانیه مشترک گروهی از کشورها ذیل بحث عمومی ماده 8 نشست 51 شورای حقوق بشر  سخنرانی کرد.

    بحرینی گفت از همان لحظه اول درگذشت خانم مهسا امینی، مقامات عالی رتبه ایران از جمله مقام معظم رهبری و رییس جمهور دستور بررسی جزییات این حادثه ناگوار را با فوریت و دقت صادر کردند.

     رییس جمهور شخصا در تماس مستقیم با خانواده وی ابراز همدردی کرد و اطمینان داد که یک بررسی جدی، شفاف و کامل در مورد این موضوع انجام خواهد شد.

مجموعه ای از اقدامات انجام شده است، از جمله ایجاد مکانیسم های تحقیقاتی زیر نظر دولت و قوه قضاییه، یافته های تحقیقات در حال انجام  به زودی با شفافیت کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران: ایران یکی از موفق ترین و بهترین نمونه های ارتقاء حقوق زنان است

سفیر ایران: ایران یکی از موفق ترین و بهترین نمونه های ارتقاء حقوق زنان است