مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 20:122022-10-03سياسي

بیانیه سید حسن خمینی درباره حوادث اخیر در کشور


اگر از یکسو، شعارهای تند و خشمگینانه ثمری نمی دهد، اما مجموعه نظام هم باید گفت و گو با بخش های مختلف ملت را آغاز کند و شنیدن درد ایشان و در صورت لزوم معذرت خواهی از آنان را -که مدت مدیدی است کمرنگ و فراموش شده-ییاموزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازابناک به نقل از جماران، در پی سخنان امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حوادث روزهای اخیر در کشور، یادگار امام بیانیه ای را منتشر کرد.

متن بیانیه حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پی می آید: بسمه تعالی مایل بودم درباره اتفاقات تلخ این روزها پیش از این سخن بگویم، ولی به سبب آشفتگی فضای عمومی جامعه این امر را به زمانی مناسب تر واگذاشته بودم.

اما امروز که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(حفظه الله) از همگان خواستند تا درباره اتفاقات اخیر اظهار نظر کنند، به نظرم آمد تا چند جمله ای در این باره بنویسم: 1- تردید نباید داشت که بین اعتراض که حق قانونی هر شهروند است، با اغتشاش که ریشه در دسیسه های دشمنان مردم دارد، تفاوت وجود دارد.

اعتراض، نشان زنده بودن جامعه ای است که برخی از آسیب ها را بر نمی تابد، ولی آشوب و هنجارشکنی -آن هم وقتی توسط رسانه هایی عاری از دلسوزی برای ملت ایران بر آتش آن دمیده می شود-، ثمره ای جز حاکمیت افراطی گری و یا هرج و مرج ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سید حسن خمینی درباره حوادث اخیر در کشور

بیانیه سید حسن خمینی درباره حوادث اخیر در کشور