مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 19:322022-10-03سياسي

خباز: دولت لخ لخ کارهای روزمره را انجام می دهد


سیستم عریض و تطویل و لخت دولت دارد لخ لخ کارهای روزمره مثل پرداخت حقوق و اخذ مالیات را انجام می دهد اما درباره قول های اساسی و ریشه ای که به معیشت مردم مربوط بود و با انجام آن قول ها امید در دل مردم زنده می شد اتفاق خاصی نیفتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نامه نیوز، 14 ماه از روی کار آمدن دولت سیزدهم گذشت و حالا این سئوال مطرح می شود که این دولت توانسته کدام مشکل مردم را حل کند؟ محمدرضا خباز در گفتگو با نامه نیوز درباره توانایی دولت سیزدهم در حل مشکلات مردم گفت: وقتی حزب نباشد کاندیداهای ریاست جمهوری قول هایی به مردم می دهند و بعضی آن قول ها را به منزله برنامه تلقی می کنند؛ در صورتی که این طور نیست.

وی با اشاره به شعارهای سیدابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 افزود: قول های رییس جمهور را اگر بخواهیم شمارش کنیم از یک لیست بلند بالا فراتر می رود اما وقتی به تک تک آنها نگاه می کنیم متوجه می شویم در مقایسه با زمان دولت گذشته یا وضع بدتر شده یا تغییر خاصی نکرده است.

این عضو حزب اعتماد ملی یادآور شد: آقای رییس جمهور قول داد دولتش ظرف یک هفته مشکل بورس را حل و ضرر و زیان افراد در بورس را جبران کند، تورم را ظرف یک سال تک رقمی کند، سرعت اینترنت را افزایش و قیمت آن را کاهش دهد و دسترسی همه اقشار جامعه در همه سنین مختلف به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خباز: دولت لخ لخ کارهای روزمره را انجام می دهد

خباز: دولت لخ لخ کارهای روزمره را انجام می دهد