مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 18:222022-10-03اقتصادي

تعطیلی پنج شنبه ها با رویکرد توسعه گردشگری در فارس اتخاذ شد


معاون هماهنگی گردشگری و امور زیارت استانداری فارس گفت: تعطیلی پنج شنبه ها، تصمیم راهبردی استان فارس در تقویت صنعت گردشگری و زیارت است که در هفته گردشگری اتخاذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  محمد فرخ زاده امروز همزمان با هفته گردشگری ضمن تاکید بر اینکه توسعه صنعت گردشگری نیازمند زیرساخت های متعدد سخت افزاری و نرم افزاری است، بیان کرد: بر اساس گزارش های شورای جهانی سفر و گردشگری (WTTC)، درصد زیادی از کل درآمد سفر و گردشگری در سطح جهان را گردشگری داخلی تشکیل می دهد.

وی افزود: بسیاری از کشورها برای کاهش فقر، بهبود زیرساخت ها، اشتغال زایی و مهم تر از همه برای دستیابی به رشد اقتصادی مد نظر خود به گردشگری داخلی تکیه و برای توسعه روز افزون آن سرمایه گذاری و تلاشی مضاعف می کنند.

  قائم مقام استاندار فارس در شورای عالی گردشگری استان با اشاره به اینکه تعطیلی پنج شنبه ها سبب می شود، مقاصد گردشگری به عنوان الگوی تفریح سالم در جامعه اجرا و موثر باشد.

وی همچنین افزود توسعه گردشگری طبیعی میتواند موجب حفظ محیط زیست و بازگشت به چرخه ترمیم طبیعت از بین رفته در چند سال قبل و جلوگیری از آسیب های بی رویه ناشی از خشکسالی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی پنج شنبه ها با رویکرد توسعه گردشگری در فارس اتخاذ شد

تعطیلی پنج شنبه ها با رویکرد توسعه گردشگری در فارس اتخاذ شد