مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 17:072022-10-03بين الملل

موضع ایران درباره برگزاری همه پرسی در 4 منطقه برای الحاق به روسیه


جمهوری اسلامی ایران معتقد است که بایستی از هرگونه اقدام تحریک آمیز که می تواند مسیر رسیدن به صلح و ثبات و آرامش را بهم بزند، - سخنگوی وزارت امور خارجه: جمهوری اسلامی ایران معتقد است که بایستی از هرگونه اقدام تحریک آمیز که می تواند مسیر رسیدن به صلح و ثبات و آرامش را بهم بزند، پرهیز شود.

سخنگوی وزارت خارجه به سوال خبرنگاران در خصوص موضع جمهوری اسلامی ایران در زمینه برگزاری همه پرسی در مناطق لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپروژیا در اوکراین و الحاق این مناطق به روسیه پاسخ داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص موضع جمهوری اسلامی ایران در زمینه برگزاری همه پرسی در مناطق لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپروژیا در اوکراین و الحاق  این مناطق به روسیه تاکید کرد:  جمهوری اسلامی ایران همچون همیشه و بر مبنای مواضع اصولی خود، بر ضرورت رعایت کامل اصل تمامیت سرزمینی کشورها به عنوان یک قاعده بنیادین حقوق بین الملل و احترام به اصول و اهداف منشور سازمان ملل متحد تاکید می نماید.

  سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه اظهار داشت:جمهوری اسلامی ایران معتقد است که بایستی از هرگونه اقدام تحریک آمیز که می تواند مسیر رسیدن به صلح و ثبات و آرامش را بهم بزند، پرهیز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع ایران درباره برگزاری همه پرسی در 4 منطقه برای الحاق به روسیه

موضع ایران درباره برگزاری همه پرسی در 4 منطقه برای الحاق به روسیه