مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 16:372022-10-03اقتصادي

آغاز روند نزولی قیمت مرغ/ صف مرغ در میادین جمع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قیمت مرغ که در روز های گذشته تا هرکیلوگرم 70 هزار تومان در برخی نقاط تهران افزایش یافته بود و عرضه این محصول در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با قیمت مصوب هرکیلوگرم 59 هزار و 800 تومان با صف خریداری همراه بود، - عرضه مرغ در بازار افزایش یافته و صف خرید این محصول به قیمت مصوب هر کیلوگرم 59800 تومان در میادین میوه جمع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قیمت مرغ که در روز های گذشته تا هرکیلوگرم 70 هزار تومان در برخی نقاط تهران افزایش یافته بود و عرضه این محصول در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با قیمت مصوب هرکیلوگرم 59 هزار و 800 تومان با صف خریداری همراه بود، اکنون قیمت مرغ در سطح شهر کاهش یافته و صف مرغ در میادین هم جمع شده است.

مشاهدات میدانی نشان می دهد که هر کیلوگرم مرغ در تهران حدود 64 هزار تومان به فروش میرسد و با 6 هزار تومان کاهش به قیمت مصوب نزدیک شده است.

مدیر یکی از میادین میوه و تره بار تهران می گوید: دلیل شلوغی فروشگاه های عرضه مرغ در میادین و صف خرید این محصول کاهش عرضه مرغ توسط مرغداران در بازار، به امید افزایش قیمت این محصول بود، اما با توجه به اینکه افزایش قیمت مرغ در ستاد تنظیم بازار مصوب نشد توزیع مرغ دوباره افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز روند نزولی قیمت مرغ/ صف مرغ در میادین جمع شد

آغاز روند نزولی قیمت مرغ/ صف مرغ در میادین جمع شد