مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 16:072022-10-03اقتصادي

راه اندازی نیروگاه خورشیدی در آرامستان بهشت معصومه(س) قم


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری قم از اجرا و اتصال نیروگاه خورشیدی آرامستان بهشت معصومه(س) به شبکه سراسری بااعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 900 میلیون ریال خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید سیف الدین موسوی نیارکی در گفت وگویی خبری، با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به شهروندان در آرامستان بهشت معصومه(س) اظهار داشت: در سه سال گذشته و همزمان با شیوع کرونا روزهای پرکار و دردناکی در سازمان آرامستان ها سپری شده است که در تلاشیم همواره خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه شود.

وی ایجاد فضایی مطلوب در آرامستان ها را یکی از دغدغه های مهم شهرداری دانست و افزود: تأمین برق و روشنایی آرامستان بهشت معصومه(س) یکی از برنامه های سازمان بوده که با تدابیر اندیشیده شده، قرار شد با نصب نیروگاه خورشیدی علاوه بر تأمین روشنایی از انرژی پاک بهره ببریم.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری قم از امضا قرارداد با شرکت توزیع نیروی برق استان قم خبر داد و تصریح کرد: بر اساس این درخواست نیروگاه خورشیدی70  کیلوولت در آرامستان نصب و به شبکه برق سراسری وصل شده است.

وی خرید و اجرای 180 متر طول کابل برق برای اتصال نیروگاه خورشیدی به شبکه برق سراسری را نیز مطرح کرد و گفت: 180 متر طول کابل نیز برای اتصال نیروگاه خورشیدی به شبکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نیروگاه خورشیدی در آرامستان بهشت معصومه(س) قم

راه اندازی نیروگاه خورشیدی در آرامستان بهشت معصومه(س) قم