مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 15:522022-10-03فرهنگي

هاشمی: نخبگان و هنرمندان در دعوت به مرزبندی با آشوبگران نقش مهمی دارند


سید ضیا هاشمی تهیه کننده سینما گفت: دشمنان همچون ادوار گذشته با کمک رسانه های معاند و گروه های خراب کار، هنجارشکنانه در پی پیشبرد اهداف تجزیه طلبانه خود در سطوح مختلف است، - سید ضیا هاشمی تهیه کننده سینما که تهیه کنندگی آثاری چون امیر را بر عهده داشته و سابقه مدیریتی در حوزه سینما را نیز داراست در گفت وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس در رابطه با اتفاقات اخیر گفت: اتفاقات بعد از فوت تلخ مهسا امینی منجر به تذکر و یادآوری نکات مهمی برای همگان شد.

اینکه موضوع حجاب و ترغیب جامعه به رعایت حدود آن در منظر عمومی صرفاً با توسل به نظارت های انتظامی و برخوردهای تأدیبی نتیجه بخش نیست و دیدیم که اثر معکوس هم دارد.

هاشمی توضیح داد: تصور اینکه با تصویب قانون و بدون الزام و تکلیف سایر دستگاه ها برای زمینه سازی فرهنگی می توانیم امر اجتماعی را نهادینه و جامعه عمل به آن بپوشانیم خیال خامی ست که نه باروح قوانین سازگاری داشته و نه با رهنمودهای رهبری نظام در حوزه سیاست گذاری عمومی همخوانی دارد.

وی ادامه داد: ده ها سال که بیش از 36 دستگاه دولتی و نهاد حاکمیتی مأمور به انجام وظائف مدونی در این حوزه شدند و بابت این وظائف از محل بیت المال تأمین مالی شده اند، نتیجه چه بوده؟ یا ترک فعل یا فعل بی اثر شده حاصل عملکرد آقایان مدیر در این حوزه است، آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: نخبگان و هنرمندان در دعوت به مرزبندی با آشوبگران نقش مهمی دارند

هاشمی: نخبگان و هنرمندان در دعوت به مرزبندی با آشوبگران نقش مهمی دارند