مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 15:522022-10-03سياسي

وارونه نمایی واقعیت/ رسانه ها چطور دروغ را حقیقت جلوه می دهند


روزهای اخیر اخبار بسیار زیادی منتشرشده و هرکدام به نحوی برای هدایت افکار عمومی تلاش کرده است، اخباری که گاها بهره کمی از حقیقت داشته و تنها احساسات مردمی را هدف قرار داده اند.

- خبرگزاری فارس-گروه هنر و رسانه: امروز در یک جهانی نمایشی شده زندگی می کنیم، جهانی که در آن رسانه و خبر به مهم ترین عنصر وقایع اطراف ما تبدیل شده است، رسانه ای که می تواند هر موضوعی را از دید خود برای ما تصویر کند، گاهی تشتی بزرگ را در قابی لانگ شات به تصویر بکشد تا دیده نشود و گاهی سکه ای را تا جلوی چشممان بگیرد تا جز آن چیز دیگری را نبینیم.

این اتفاقات همواره باعث می شود تا در هر اتفاقی لزوم بررسی اخبار منتشرشده توسط رسانه ها بررسی شود و حداقل منبعی مورد اعتماد برای دریافت اطلاعات انتخاب گردد.

رشد بی وقفه فضای مجازی باعث شده تا دامن زدن به شایعات و نشر اکاذیب توسط صفحات به اصطلاح رسانه ای بیش از گذشته باشد، به طوری که مقابله با موج عظیم اخبار دروغ عملاً به سختی ممکن خواهد بود.

اتفاقات اخیر ایران اسلامی با هدایت رسانه ها و اخبار جعلی به آشوبی بزرگ تبدیل شد، آشوبی که نه تنها اصل اعتراض را به حاشیه برد، بلکه تبدیل به مسیری برای به هدف رسیدن تجزیه طلبان کشور شد اتفاقات اخیر ایران اسلامی با هدایت همین رسانه ها به آشوبی بزرگ تبدیل شد، آشوبی که نه تنها اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وارونه نمایی واقعیت/ رسانه ها چطور دروغ را حقیقت جلوه می دهند

وارونه نمایی واقعیت/ رسانه ها چطور دروغ را حقیقت جلوه می دهند