مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 15:372022-10-03اقتصادي

مسئله آب یکی از مهم ترین چالش های پیش روی استان قزوین است


در حال حاضر یکی از مهم ترین چالش های پیش روی استان بر پایه آب است و رعایت الگوی کشت می تواند بخش زیادی از مشکلان جدی حوزه آب در شهرستان را حل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به وضعیت نانوایی های سطح شهرستان اظهار کرد: با توجه به افزایش نظارت ها و آشنا کردن نانواها با تخلفات حوزه نانوایی، در حال حاضر میزان تخلفات نانوایی ها در سطح شهرستان قزوین کاهش چشمگیری داشته است، امیدواریم با همکاری خوب قشر زحمت کش نانوایان شاهد هیچ تخلفی در آینده نباشیم.

وی افزود: افزایش سهمیه آرد تقاضای برخی از نانوایان است که با توجه به بررسی و نظارت دقیق در خصوص آن تصمیم گیری می شود، در حال حاضر برای مناطقی مانند الموت و طارم که به صورت موسمی نیاز به افزایش سهمیه دارند تدابیری اندیشیده شده است و به صورت موقت سهمیه بخش ها در فصول برداشت محصولات کشاورزی افزایش پیدا می کند.

فرماندار شهرستان قزوین در ادامه با اشاره به ضرورت اعلام هر چه سریعتر الگوی کشت، تصریح کرد: در شرایط کنونی ما نیز باید مراقبت کنیم تا زمینه برای موج سواری این افراد فراهم نشود، یکی از مطالبات اصلی مردم و کشاورزان در حال حاضر تعیین الگوی کشت است که باید هرچه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله آب یکی از مهم ترین چالش های پیش روی استان قزوین است

مسئله آب یکی از مهم ترین چالش های پیش روی استان قزوین است