موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 15:272022-10-03اقتصادي

قیمت شومیز زنانه و بررسی مدل های گوناگون آن


یکی از محصولاتی که بیشترین گردش های مالی در آن اتفاق می افتد، لباس های زنانه می باشد، وجود طرح و رنگ های زیبا و مختلف در این محصول، بازار بسیار بزرگی را به خود اختصاص داده است.

- در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع شومیزهای بلند و پیراهن های زنانه حریر و گلدار، خواص، کاربرد ها،  قیمت خرید این محصول و مصارف آن بپردازیم.

به پیراهن های خنک، راحت و نسبتا بلند زنانه شومیز می گویند که در مکان های مختلفی به کار می رود.

شومیز ها همان پیراهن های مردانه ای هستند که جلوی آن ها دکمه می خورد و تن خور بسیار آزاد و راحتی دارند.

تاریخچه این گونه از لباس های زنانه به کشور آراد برندینگ شوید.

قیمت شومیز زنانه از آن جایی که شومیزهای زنانه را از طیف گسترده ای از پارچه ها تهیه و تولید می کنند، قیمت های متفاوتی نیز دارند.

اخیرا قیمت  خرید همه نوع پارچه در بازارهای داخلی بسیار بالا رفته است که این امر در گران شدن انواع لباس به خصوص شومیز های زنانه بی تاثیر نخواهد بود.

یکی دیگر از سبک های مطرح شومیز های زنانه، سبک مدرن و کلاسیک است که در تهیه  این سبک شومیز از پارچه های حریر، استفاده های بسیاری می شود.

استفاده از پارچه های کژوال در دوخت شومیز ها کلاسیک نیز بسیار رایج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت شومیز زنانه و بررسی مدل های گوناگون آن

قیمت شومیز زنانه و بررسی مدل های گوناگون آن