مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 14:272022-10-03سياسي

مراسم های مسجد مقدس جمکران در ایام نهم ربیع الاول


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر جمکران، حجت الاسلام مهدی حسین آبادی در نشست خبری اعلام برنامه های هشتم و نهم ربیع الاول در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: بعد از نیمه شعبان بزرگ ترین برنامه فرهنگی مهدوی بزرگداشت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) است و به همین علت برنامه های مختلفی پیش بینی شده است.

وی با بیان این که  1184 سال از آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) می گذرد، ابراز داشت: برنامه های این ایام در سه بخش تنظیم شده است  که از روز سه شنبه 12 مهرماه تا شنبه 16 مهرماه برگزار می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: همزمان با نهم ربیع الاول و هزار و صد و هشتاد و چهارمین سالگرد در عصر غیبت، ارتباط با امام زمان، مسائل و شبهه ها، وظایف منتظران و زمینه سازی برای ظهور خواهیم داشت گفت: همایش ویژه خانواده ها، تحت عنوان بازی و همدلی که ثبت نام آن صورت گرفته نیز اجرا، و میزبان برخی از خانواده ها خواهیم بود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران موضوع انتظار را نقطه مشترک همه ادیان توصیف کرد و بیان داشت: مطابق سخن بزرگان، مساله امامت وحدت ایجاد می کند، و ما نیز روی عهد و پیمان تمرکز می کنیم، قطعا کسانی که بخواهند مسیر دیگری را طی کنند، انتخاب آنها جمکران نخواهد بود، چرا که این مکان مقدس، میزبان خیل عظیم زائرانی است که به قصد عهد و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم های مسجد مقدس جمکران در ایام نهم ربیع الاول

مراسم های مسجد مقدس جمکران در ایام نهم ربیع الاول