مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 14:222022-10-03سياسي

برخی سلبریتی ها ابزار دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور شدند


عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان گفت: ضدانقلاب برای رسیدن به اهدافش علیه انقلاب و ملت ایران از هر ابزاری استفاده می کند که متاسفانه در جریان اعتراضات اخیر برخی سلبریتی ها ابزار دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور شدند.

- مهدی حاتمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: دشمنان ایران از طریق اغتشاشات پس از مرگ خانم مهسا امینی به دنبال چند هدف جدی هستند که مهم ترین آن در ابعاد قومیتی، تحریک قومیت ها و مذاهب مختلف در کشور در راستای تجزیه طلبی و یا مطالبات فراقانونی آنهاست.

وی تصریح کرد: دشمن برای نیل به این هدف در شرق و  غرب کشور پروژه هایی را کلید زده و گام هایی جدی برای ناامن کردن خطوط مرزی برداشته است.

حاتمی افزود: در غرب کشور به طور خاص در ارتفاعات شمالغربی گروهک های ملحد کومله و دموکرات اقدام به فعالیت های بسیاری کرده اند و به عنوان کانون هایی برای اداره و مدیریت اغتشاشات در شهرها عمل می کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه کردستان افزود: علاوه براین، دامن زدن به اغتشاشات در سطح ملی و برای برهم زدن نظم اقتصادی کشور از طریق اعتصابات است چرا که آنچه برای کشورهای خارجی نسبت به کشور ما مهم است از بین رفتن نظم عمومی داخلی، اغتشاش و بی قانونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی سلبریتی ها ابزار دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور شدند

برخی سلبریتی ها ابزار دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور شدند